FAQ - časté otázky
Objednávky
Sbalitelný obsah
Kdy obdržím svoji objednávku?
U každého produktu je uvedena aktuální dostupnost každé varianty. Vyberte si požadovanou barvu, velikost a uvidíte, zda-li je skladem. Skladové položky objednané do 7:00 odesíláme dopravcem ve stejný den.
Když produkt není skladem a máme ho naplánovaný ve výrobě, zobrazí se aktuální termín, ve kterém jsme schopni produkt ušít.
Produkty, které nejsou skladem a nejsou naplánovány ve výrobě, není možno aktuálně objednat.
Jaký je status mojí objednávky?
Přihlašte se do účtu na našich stránkách. Tam v záložce objednávky uvidíte aktuální status každé objednávky.
Pro přihlášení je nutno použít email, který jste zadali u objednávky. Heslo na přihlášení obdržíte na zadaný email.
Doprava
Sbalitelný obsah
Nabízíte dopravu zdarma?
Ano, většinu našich produktů zasíláme zdarma prostřednictvím Zásilkovny.
Cena dopravy je závislá na počtu objednaných kusů, vybraném dopravci, celkové hmotnosti a celkové hodnotě zásilky. Proto přesný výpočet ceny dopravy získáte vždy v pokladně před dokončením vaší objednávky.
Jaké jsou dodací termíny dopravců?
Zásilkovna (Packeta):
- zásilka je doručena na výdejní místo za 1-2 dny od odeslání.
GLS:
- zásilku doručí kurýr za 2-3 dny od odeslání
Česká pošta:
- balík do ruky obdržíte do 2-3 dnů od odeslání
- EMS - expresní dodání do druhého dne, platí pro objednávky obdržené do 10:00 hodin dopoledne.
Platba
Sbalitelný obsah
Dostupné platební metody
Objednávku možno zaplatit platební kartou.
Mohu platit dobírkou?
Omlouváme se všem slušným zákazníkům, ale platbu na dobírku jsme byli nuceni zrušit kvůli rozmáhajícímu se nešvaru nevyzvednutých zásilek.
Vrácení produktu
Sbalitelný obsah
Jak odstoupit od smlouvy?
Garantujeme možnost odstoupení od smlouvy do 14 dní od obdržení zboží.
Návod jak postupovat při vrácení produktu zde.
Do kdy mohu zboží vrátit?
Zboží je možno vrátit do 14 dní od jeho obdržení.
Možnost vrácení se nevztahuje na produkty, jejichž velikost byla upravena na žádost kupujícího.
Obecná požadavky na vrácené zboží:
- zboží zasílejte zpět pouze nepoužité a nepoškozené
- zboží zpět nezasílejte na dobírku, nevyžádaná dobírka nemůže být našimi zaměstnanci převzata
- do doby vyřízení Vaší žádosti prosím uchovejte doklad o jejím odeslání
Je možno vrátit zboží přes Zásilkovnu?
Objednávky je možno vrátit i prostřednictvím zpětné zásilky přes Zásilkovnu. Při předání balíku na pobočkách Zásilkovny nic nehradíte. Poplatek za Zásilkovnu 79 Kč, Vám odečteme z částky, kterou Vám budeme vracet. V případě zájmu o využití této možnosti kontaktujte naše zákaznické oddělení.
Jak informovat o vrácení produktu on-line
Nechcete se zdržovat? Využijte zjednodušený postup vrácení zboží:
- přihlaste se do vašeho účtu na našich stránkách - použijte email z vaší objednávky, heslo pro přihlášení obdržíte na tento email
- v záložce objednávky si vyberte objednávku, kterou chcete vrátit
- klikněte na "požádat o vrácení" a vyberte produkty, které chcete vrátit
- instrukce na vrácení obdržíte na váš email
Výměna produktu
Sbalitelný obsah
Jak postupovat při výměně produktu?
Nevyhovuje vám velikost, nesedí střih? Zakoupený produkt je možno vyměnit za jiný.
Úprava velikosti na míru
Sbalitelný obsah
Chci upravit velikost. Jak postupovat?
- Na stránkách produktu si ověřte, zda-li je u vybraného produktu možná úprava na míru. Z důvodu omezených kapacit je tato služba dostupná pouze na vybrané produkty.
- Objednejte si produkt v naší konfekční velikosti, která vám dle rozměrů bude sedět nejlépe.
- Pečlivě změřte o kolik cm potřebujete velikost zkrátit nebo prodloužit.
- Domluvte se s naším zákaznickým oddělením na vrácení produktu a úpravě rozměrů.
Upravený produkt na míru již není možno vrátit. Prosíme proto o přesné specifikování vašeho požadavku na úpravu.
Naše oblečení šijeme ve volnějším střihu a proto je vhodné produkt nejprve vyzkoušet v naší standardní velikosti. Zjistíte jak vám sedí střih, zda-li vyhovuje materiál i barva produktu.
Jaké rozměry jste schopni upravit?
Upravujeme rozměry, které nevyžadují změnu střihu.
- prodloužení nebo zkrácení délky šatů, sukní a kalhot
- úprava délky rozparku
Jak dlouho trvá úprava velikosti?
Úprava velikosti je závislá na aktuálním vytížení našich kapacit. Minimálně potřebujeme 3 týdny, ale v hlavní sezóně (květen - srpen) se termíny prodlužují na 5-9 týdnů.
Proč jsme tak pomalí? - protože prodáváme "slow fashion" a naše věrné zákaznice toho od nás chtějí více, než jsme schopni stihnout. Děkujeme moc za trpělivost.
Mohu upravenou velikost vrátit?
Oblečení upravené na míru podle vašich požadavků není možno vrátit. Věnujte proto dostatečnou pozornost správnému změření a specifikaci úprav, které chcete provést.
Reklamace
Sbalitelný obsah
Jak postupovat při reklamaci?
Pro reklamaci zboží v záruční lhůtě postupujte následovně:
- informujte emailem naše zákaznické oddělení
- zašlete produkt zpět do našeho skladu: Lotika, Krkonošská 479, 509 01 Nová Paka.
- do zásilky prosím přiložte jasnou identifikaci - vaše jméno a číslo objednávky.
- vyjádření k reklamaci od nás obdržíte do 30 dní
Vrácení peněz
Sbalitelný obsah
Kdy obdržím peníze za vrácenou zásilku?
Při odstoupení od smlouvy vám vrátíme peníze zpět na platební kartu. Peníze obdržíte do 14 dní od převzetí zpětné zásilky.